• +48 664 744 375
  • kontakt@digital-design.pl

Gadżety i upominki reklamowe

Otwieramy się na szeroki rynek, proponując usługę, jaką są rozmaite gadżety reklamowe. Nie od dziś powszechnie wiadomo, że używane przez Twoich współpracowników albo darowane Klientom – obecnym czy potencjalnym - są ciekawą formą promocji, zwykle zapadającą w pamięć i uniwersalną, bo zazwyczaj są to rzeczy, których człowiek używa na co dzień. Czy to koszulki lub kubki z nadrukiem, a może długopisy czy smycze do kluczy - wybór jest bardzo szeroki, a jedynym ograniczeniem jest tylko wyobraźnia.

Nienachalna, a uniwersalna

Forma promocji, jaką są także gadżety firmowe, sprawi, że Twoja firma uzyska wartość niemal markową, a na pewno chociażby marketingową. Akcesoria dla Twoich współpracowników albo podarunki dla Klientów - przykładowo długopisy, teczki, foldery – skutecznie uświadamiają i budują ich więź z Tobą. Taka reklama – w formie na przykład koszulek czy kubków z nadrukiem - nie od dziś jest popularna i jawi się jako zupełnie niebanalna, bo personalizacja w dzisiejszych czasach – praktycznie wszystkiego, co się da – bardzo jest przecież w cenie.

W marketingu bardzo ważne jest prowadzenie promocji różnymi kanałami. Kampanię opieramy zarówno na reklamie online, jak i offline. Firma Digital Design pomaga nie tylko w działaniach, jakie mają miejsce w internecie (a jak wiadomo wirtualny świat jest bardzo ważnym medium przekazu komunikacji marketingowej). Działamy też na płaszczyźnie rzeczywistej. Projektujemy i dostarczamy gadżety reklamowe, które z całą pewnością okażą się doskonałym elementami kampanii promocyjnej dla Twojego przedsiębiorstwa lub jednej z Twoich marek. Do czego, jednakże służą gadżety reklamowe? Jakie mają znaczenie w marketingu?

Rola gadżetów reklamowych w kampanii promocyjnej

Wbrew pozorom, ich zadaniem nie jest promowanie określonych produktów i usług. Ktoś by się pewnie zastanawiał, jak to jest możliwe - przecież zależy nam na ich sprzedaży i generowaniu zysku. Jest to prawdą, niemniej rolą gadżetów reklamowych jest działanie pośrednie. Celem ich tworzenia i dystrybucji jest budowanie świadomości marek, a także lojalności klientów.

Użyteczność opatrzona identyfikacją wizualną

Gadżety reklamowe nie powinny być jedynie ładne i przyciągać wzrok. Żeby naprawdę zapisały się w pamięci potencjalnych oraz obecnych konsumentów, muszą być także użyteczne. Dużą popularnością cieszą się na przykład powerbanki opatrzone logiem Twojej firmy. Dzięki nim możliwe jest ładowanie smartfonów i innych mobilnych urządzeń, kiedy nie mamy dostępu do gniazdka elektrycznego. Można także dostarczać klientom smycze, długopisy, kubki oraz wiele innych gadżetów reklamowych.

Pamiętaj o doborze gadżetów reklamowych do profilu firmy

Niektóre przedmioty są dość uniwersalne. Wszakże długopisy i ołówki opatrzone mogą być logiem firmy zajmującej się serwisowaniem instalacji elektrycznych, jak i biura projektowania wnętrz. Niektóre jednak warto dopasować do profilu swojej działalności. Na przykład sprzedawcy energii elektrycznej mogą postawić na wspomniane już tutaj powerbanki. Serwisy komputerowe mogą dystrybuować rozgałęźniki USB, a z kolei księgarnie i wydawnictwa, wraz z książkami, dostarczać zakładki opatrzone swoją identyfikacją wizualną.